Praktický sprievodca (PDF): Ako podporiť imunitný systém

3 hodnotenia
 
Novinka Tip
  • 1 z 2
 

(PDF, 2,9 MB, 23 strán) Praktický sprievodca z akých potravín získať potrebné vitamíny a minerálne prvky na podporu obranyschopnosti organizmu nielen v čase vírusových ochorení či bežných ochorení + ďalšie užitočné rady. Autor: Aisha, centrum Mandala.

Dostupnosť Skladom (77 ks)
€5    
Kód tovaru 957
Kategória ONLINE VZDELÁVANIE
 

banner_sprievodca

 "Mojim cieľom bolo dať na jedno miesto všetko, čo sa týka prevencie, podpory a posilnenia imunitného systému, aby vám táto príručka poslúžila kedykoľvek v priebehu roka ako pomôcka, keď to budete potrebovať. Ide predovšetkým o vitamíny, minerály, oleje za studena lisované, byliny, šťavy, esenciálne oleje a ďalšie aktivity, ktoré podporujú imunitný systém, chránia organizmus pred oxidačným stresom a posilňujú obranyschopnosť organizmu aj v čase prepuknutia choroby. To sa týka najmä ochorení dýchacieho systému, ktoré nás zvyknú potrápiť každoročne ako napr. nachladnutie, začínajúc pri nádche, cez zápal prínosových dutín, angíny, až po akútnu bronchitídu, zápal pľúc a chrípku." Aisha, autor sprievodcu. (Ayurveda Mandala Centrum)

Sprievodcu vo formáte PDF posielame emailom do pár hodín po objednávke.

 

Ukážka zo Sprievodcu:

VITAMÍN E
Vitamín E je silný antioxidant a výrazne prispieva k ochrane buniek pred oxidačným stresom. V imunitnom systéme podporuje tvorbu protilátok, dýchanie buniek, prečisťovanie pľúc, pomáha pri zásobovaní krvi kyslíkom, chráni červené krvinky pred škodlivými toxickými látkami v organizme a posilňuje steny krvných vlásočníc - prevencia aterosklerózy. Lieči kožné ochorenia - ekzémy, akné, zjemňuje vrásky, spevňuje a chráni pokožku, podporuje hojenie rán, spomaľuje starnutie. Znižuje riziko rakoviny - takže v tomto prípade by bolo lepšie siahnuť po prírodnej verzií vitamínu E, než ho užívať v syntetickej forme. Vitamín E je rozpustný v tukoch.

PRÍZNAKY PRI NEDOSTATKU:
svalová slabosť, problémy nervového systému, chudokrvnosť, strata obranyschopnosti, znížená aktivita imunitného systému, nedostatok má vplyv aj na plodnosť
PRÍZNAKY PRI PREBYTKU:
nadmerné dávky môžu znížiť zrážanlivosť krvi, čo môže zvýšiť riziko krvácania alebo zvýšiť riziko hemoragickej cievnej mozgovej príhody, môže zhoršiť vstrebávanie vitamínu K, koncentráciu vitamínu A, môže ovplyvňovať aj hormóny štítnej žľazy, obmedziť činnosť štítnej žľazy, vysoký tlak, spôsobovať poruchy videnia, ťažkú únavu a slabosť
ZDROJE:
OVOCIE: jablká, hrušky, maliny, godži, grep, citrón, guáva, granátové jablko, banány
ZELENINA: hlávkový šalát, čakanka, špenát, žerucha, avokádo, olivy, kel, kapusta, mrkva, brokolica, batáty, tekvica, fazuľa aduki, cícer, šošovica, sója, riasa nori a wakame, artičoky, petržlenová vňať, horčicové semienka, kurkuma, ďumbier, pšeničné klíčky, paradajky, červená paprika, stopkový zeler, fenikel, pór, špargľa
OBILNINY, SEMIENKA, ORECHY: najmä tekvicový, rakytníkový, olivový, sezamový a veľa ďalších.

 

Hmotnosť 1000 kg
 
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.